Arabisch en Hebreeuws studeren op locatie

Contactgegevens

Hey!

Ff snel een bericht over mijn contactgegevens:

Eventuele post kan naar het NVIC gestuurd worden:
1, Dr. Mahmoud Azmi Street
P.O. Box 50
11211 Zamalek, Cairo
Egypte

En mijn telefoonnummer (mobiel) is:
0020 (0) 168417348

Ik ben vandaag helaas niet aan het genieten van het mooie weer dat eindelijk is doorgedrongen.. De achterstand wat betreft studie blijkt groot en ikprobeer te redden wat er te redden valt. Zondag hoor ik wat de uitslag is van de toets van gisteren (weekend valt hier op vrijdag en zaterdag, ff wennen).. Insha'allah heb ik m gehaald.

Groetjes,

Erik

Reacties

Reacties

Bea

Hallo Erik

Hopelijk heb je je eerste toets gehaald.

groetjes
Bea

Hennie & Frits

Hallo Erik,
Leuk om weer wat van je te horen.
Hopelijk pakt de toest goed uit voor jou.
Geniet morgen dan maar van de laatste dag van jouw weekend.
Hartelijke groet,
Hennie & Frits

aya

Lieve Erik,

Zet 'em op, er komen nog een heleboel zonnige dagen. Succes en ik duim voor een goede uitslag van je toets. En anders: ma'alesh!
kus, aya

Jolanda

Hoi Erik,

Fantastisch om te horen hoe het daar allemaal toegaat. In gedachten droom ik de reis helemaal mee! Blij dat jullie een eigen optrekje gevonden hebben trouwens. Sterkte met studeren en geniet er natuurlijk van! Groetjes, Jolanda (ohk)

Marian

Hoi Erik,

Ik had niet anders van je verwacht. Fanaticus dat je bent. Was het bijna een 10?

Groetjes Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!