Arabisch en Hebreeuws studeren op locatie

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Het is nog niet helemaal zo ver, maar zekerheid bestaat al wel meer en meer nu het ticket is geboekt. Mijn vertrekdatum staat gepland op 25 januari. Geen massaal afscheid op Schiphol, want ik vlieg vanaf Keulen deze keer. Omdat ik nog niet zeker weet wanneer ik terug wil/zal komen, heb ik een enkele reis geboekt tegen een wat ik wel absurde prijs mag noemen!! Nog geen €50,-!!Das ist ja totaler Wahnsinn.. Enige is nu natuurlijk wel dat ik nog in Keulen moet komen vanuit Groningen dan wel Hoogeveen. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem en kan ik in overleg met mijn 3 medereizigers/studiegenoten wat regelen ten aanzien van vervoer.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!