Arabisch en Hebreeuws studeren op locatie

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Het is nog niet helemaal zo ver, maar zekerheid bestaat al wel meer en meer nu het ticket is geboekt. Mijn vertrekdatum staat gepland op 25 januari. Geen massaal afscheid op Schiphol, want ik vlieg vanaf Keulen deze keer. Omdat ik nog niet zeker weet wanneer ik terug wil/zal komen, heb ik een enkele reis geboekt tegen een wat ik wel absurde prijs mag noemen!! Nog geen €50,-!!Das ist ja totaler Wahnsinn.. Enige is nu natuurlijk wel dat ik nog in Keulen moet komen vanuit Groningen dan wel Hoogeveen. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem en kan ik in overleg met mijn 3 medereizigers/studiegenoten wat regelen ten aanzien van vervoer.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Erik

Eva

Hallo,
En nu ben je er dan!!! Heerlijk! Ik ben jaloers! Heel erg welkom in je nieuwe thuisland voor de komende maanden vanuit je oude thuisland ;-) Heel veel plezier lieve jongen en ga ervoor! Ps succes met het toelatingsexamen!
Tot over een heeeeeel lange tijd!
Kus

Arjan

Goos!

Tja, las het al op je profielpagina:

Het weer in Cairo:
“Mostly Cloudy ”
13.0 graden

Da's toch al gauw drie graden warmer dan hier!

Ik wil je alle succes toewensen en zal je verhalen met pleizer blijven lezen.

Groet van Arjan (van Annemieke, van wie je ook de groeten krijgt)