Arabisch en Hebreeuws studeren op locatie

Ontlading!!

Deze week alle tentamens gehad, 6stuks in totaal. Het was zwaar en heftig, weinig geslapen, (te) veel gestresst natuurlijk en net de uitslag gekregen: ik heb alles gehaald

Laughing
!!Dat betekent dat ik volgende week niet hoef te herkansen en zonder zorgen naar Siwa (en eventueel, kan er geen genoeg van krijgen, naar Dahab) kan reizen én...

Dat ik nu enorm feest ga vieren!!!

Ik kom snel met de laatste verhalen.

Yallah bye!

Freek

MABROUK !!!!!!

Linda

gefeli!! :)
met mijn examens gaat het trouwens ook goed:P
dan weet je dat :)

kusje

Bea

Fantastisch, Erik! Voor zo'n resultaat mag je wel wat nachtrust inleveren. En nu is de stress gelukkig voorbij.

groetjes
Bea

Harry

jeumig erik, wat was je ongerust toen ik je sprak op msn, is blijkbaar nergens voor nodig! nu maar hopen dat het ook onzinnig is dat ik zenuwachtig ben voor m'n examens... :P

Jolanda

Gefeliciteerd, Erik! Echt fantastisch! En veel plezier straks in juni, bij je verdere reis.
Groetjes

Jelmer

Mazzal tov!! Kol kach tov sje hitslachta! En geniet nog ff lekker van je tijd in Egypte!

Groeten en tuuuut

aya

Geweldig Erik! En nu maar lekker genieten,
kus,
aya

Jitske Willemsen

Gefeliciteerd, Erik! Het is altijd fijn als dingen goed lopen wanneer je er veel tijd en moeite in hebt gestoken.

Op naar (relatieve) rust dan maar ;) da's pas genieten!

Sanne

Hoera!!

marian

Weer stressen voor niets, wat ben je toch een stresskip. Maar super goed dat je alles gehaald hebt.
Alle reden om eens goed te ontladen en te genieten.
Doe je best!!

Liefs Marian

Na_Nie

Wat ben je aan het studeren in Egypte? Arabisch?
Ik zou ook graag studeren in Egypte, hoe zit het met de huisvestig enz?

Sarah (de juf)

Geniet ervan Erik, je hebt het volledig verdiend!!

Hennie & Frits

Gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Geniet van de vrije tijd.
Hartelijke groet

marijke

HA cool! feestze daarzo!

wim

Geweldig Erik! Dat is wel een hele mooie afsluiting van dit deel van je onderneming. En nu kun je lekker ontspannen en met een heerlijk relaxed gevoel het laatste stuk Arabisch tot je nemen. Een fijne beloning voor al je werk. Heel veel succes verder en lehit.

paulien

Van harte gefeliciteerd!
Ik ben trots op je;-)
En het feesten heb je nu natuurlijk helemaal verdient;-)
Liefs Pien

Neda,

hoii, van harte gefeliciteerd !!!!!!
ani rotse ledaber itga batelefoon, im yesh lecha telefoon tichtov lie et hamispar shel ha telefoon.

Mail ons zo snel mogelijk, heeeeeeeel belangrijk.
bedankt, toda welhehitraot

Deb

Erg late reactie, maar super dat je al de tentamens hebt gehaald. En ik denk dat je nog steeds aan het feesten bent, geniet ervan.
kus Deb

Nanda

Hoi Erik,

gefeliciteerd!!! Moet een heerlijk gevoel zijn... Geniet van je trips! Wanneer kom je precies terug naar Nederland?

Groetjes van Nanda