Arabisch en Hebreeuws studeren op locatie

Adreswijziging

Over twee weken ben ik op campus op de Universiteit van Haifa, waar ik 3 weken zal verblijven. Het adres van het NVIC is dan niet meer handig te gebruiken, omdat ik niet weet wanneer de volgende keer zal zijn dat ik in Egypte kom en dus de post zal moeten blijven liggen tot die tijd

Wink
.

Het adres in Haifa is:

C/O International School
University of Haifa
Haifa 31905
ISRAEL

Bovendien komt mijn mobiele nummer in Egypte per zondag te vervallen, dus bij deze dank aan de mensen die af en toe wat gestuurd hebben. Om je geld te besparen, kun je het beter niet meer doen.. In Israel zal ik een nieuw nummer hebben, dat laat ik t.z.t weten.

Mijn Nederlandse telnr. is geblokkeerd tot en met 14 augustus, dus ik ben ook daarop nogniet te bereiken.

Volgende verhaal komt echt ergens anders vandaan dan vanuit Cairo!

Yallah bye

Reacties

Reacties

Bea

Hallo Erik

Een goede tijd toegewenst in Israel!

groetjes
Bea

Freek

Goede reis and happy landing. Heet in het Midden Oosten? Hier in Jalalabad is het overdag een dikke 45 graden, maar gelukkig koelt het 's nachts af tot amper 30. Who cares?

Veel sukses en niet minder plezier in het Beloofde Land!!!

Fieke

Hee Erik, jij doet het geweldig goed met het bijhouden van die site (in tegenstelling tot mezelf)! Klinkt allemaal nog steeds geweldig en je hebt echt veel geleerd en heel veel ervaringen! Kan niet wachten om het allemaal te horen! Ik ben alweer terug in NL na een geweldige reis (helaas eerder terug vanwege financiele tekorten). Zie je snel weer hier, heel veel plezier nog in Israel en geniet! Liefs Fieks

Marieke

Hallo Erik,

Goede reis en veel plezier in Israël.

Groetjes Marieke

Paulien

Hoi erik!

Goede reis gehad?? Heb je al een nieuw adres/telefoon nummer?
Ik nog niet... Hans en ik zijn tijdelijk verhuisd.. het huis aan de dubbeldamstraat wordt binnenkort gesloopt, dus daar zijn we nu uit:-(
Hoog tijd dat we zelf eindelijk de knoop door hakken en iets gaan kopen! Tot het volgende verhaal!

x Pien

khaled mansour

Hallo Erik . Man wat maak je mooi fotos , geweldig. Fijun dat alles daar goed gaat. Tot waneer blijf je daar . In oktober ga ik weer naar cairo . Ben je daar nog?
gr
khaled ( ps. Ik heb het UMCG verlaten ! ouder geworden dus minder werken !)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!